Niet in zak en as - Reisverslag uit Pātan, Nepal van Elly en Mart Berg - WaarBenJij.nu Niet in zak en as - Reisverslag uit Pātan, Nepal van Elly en Mart Berg - WaarBenJij.nu

Niet in zak en as

Door: Elly en Mart

Blijf op de hoogte en volg Elly en Mart

19 April 2010 | Nepal, Pātan

Beste mensen allemaal,
Even een kort bericht. Zoals zovelen op dit moment hebben wij ook 'last' van de aswolk boven Europa.
Onze vlucht naar huis is tot nader bericht uitgesteld.
Voor ons geen groot probleem, want er zit geen werkgever op ons te wachten en onze visa zijn nog een tijdje geldig.
We hebben onze kamer tot het einde van de maand betaald, dus ook dat is geen probleem.
We gaan nog wat extra van de omgeving hier genieten, zoals nog een keertje naar Boudha enzo.
Zodra we thuis zijn laat ik het wel even weten.
Voor nu Liefs van Elly en Mart

• 19 April 2010 - 09:15

Wim:

Hoi Elly en Mart,
    Ik zit op het moment in NL te wachten op een vlucht terug naar Seoul. Ik zat afgelopen donderdag al in het vliegtuig, maar we moesten er weer uit. Ik sta pas weer op de rol op vrijdag. Ik hoop dat er dan wat gaat. Veel plezier nog.
    Wim

• 19 April 2010 - 10:48

Marjan:

Gelijk hebben jullie neem het er nog maar even van.
    Je kan er toch niks aan veranderen, dan maar het aangename met het onaangename verenigen.
    tot snel
    dikke zoen
    Bahini

• 19 April 2010 - 12:02

Harry En Ankie:

As-jemenou!! Veel plezier nog en tot later!!
    Groetjes, Harry en Ankie.

• 19 April 2010 - 14:05

Corrie En Co:

geniet er nog maar even van!!!

• 20 April 2010 - 13:42

Wil:

Hoi Mart en Elly

We hebben niet altijd even betrouwbare toegang tot het internet, maar vandaag is het prima, dus weer eens even al jullie verslagen gelezen. Nepal klinkt als een besliste aanrader. De hoogte is waarswchijnlijk het enige probleem. Ik ben nu 5 weken in Lesotho en nog steeds kortademig, hoewel ik de meeste activiteiten wel weer aankan. Zo te lezen hebben jullie je zaakjes weer prima voor elkaar. Petje af hoor. Ik hoop dat de aswolk op tijd verdwijnt zodat jullie kunnen vliegen voordat je wel in de problemen komt. En geniet er tot die tijd maar van met volle teugen.

veel liefs

Wil

• 20 April 2010 - 17:32

Diana:

Bofkonten!!! Geniet er maar lekker van, wij zien er naar uit om jullie weer te zien. Dikke welkoms kus en tot dan. Fallon,Wim en Diana

• 21 April 2010 - 12:16

Jozef En Els:

Hallo Mart en Elly,
    Hier is het op schiphol sinds vandaag weer bijna "normaal", dus voor jullie een hele goede reis gewenst van Jozef en Els en de kids. xxx

• 26 April 2010 - 22:47

Hilly:

Zoals ik ook al in de engelse versie aangaf: het voelt al zo dichtbij de laatste dagen, welkom thuis, liefs Hil

Verslag uit: Nepal, Pātan

Happy

21 Februari 2010

Vrije tijd!
Elly en Mart

Hallo allemaal, Welkom op ons nieuwe dagboek. Hierop kun je onze belevenissen van 29 november tot 19 april in Nepal volgen. Steekwoorden zijn Kathmandu, Gehandicapte kinderen, Management ondersteuning, besneeuwde bergtoppen, Nepalese vrienden en nog veel meer. Om onze belevenissen te kunnen volgen moet je je weer aanmelden. De aanmelding is strikt persoonlijk en kan alleen door ons gezien worden. We vinden het erg leuk als je op een nieuwsbrief reageert, al is het maar met een paar woorden. Groetjes van Elly en Mart

Actief sinds 12 Okt. 2009