Veilig op honk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elly en Mart Berg - WaarBenJij.nu Veilig op honk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elly en Mart Berg - WaarBenJij.nu

Veilig op honk

Door: Elly en Mart

Blijf op de hoogte en volg Elly en Mart

27 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,
Een week later dan gepland, maar vanmorgen om 6 uur veilig geland op Schiphol!

Met 2 uur vertraging de 26ste april om 21.30 vertrokken uit Nepal en dat terwijl we wel 5 uur van te voren aanwezig moesten zijn. Met ruim 40 overboekingen bleken er niet genoeg warme maaltijden aan boord moesten we tot na de tussenstop in Bahrein wachten op ons eten. Dat werd half 4 's morgens! Afijn, we hebben niet veel geslapen dus, maar alles verliep voorspoedig en we pakken de draad weer op. Het Nepalese hoofdstuk is afgesloten en we bedanken jullie allemaal voor het lezen en de belangstelling.
Op naar het volgende avontuur.
Maar eerst even genieten van Nederland!

We gaan een beetje zwerven, want ons huis is verhuurd.

We hopen velen weer te zien de komende periode.
Groetjes van Elly en Mart

• 27 April 2010 - 15:06

Henriëtte/Jeen:

Lieve Elly en Mart.Weer welkom op ned. bodem. Nu met heerlijk weer.
    We begrijpen best dat jullie Nepal nog niet konden loslaten.
    Al was dit wel nood gedwongen.Kom lekker bij en tja,jullie moeten wel leven uit de koffer. Jullie kunnen echter zo goed improviseren, dat lukt vast.Als jullie willen kun je ook bij mij terecht. Tot bels,liefs Henriëtte, groetjes Jeen.

• 27 April 2010 - 15:16

Cor En Corrie Van Di:

Welkom!!!

Groeten,

Cor en Corrie

• 27 April 2010 - 16:22

Harry En Ankie:

Lieve zwervertjes,
    Laat ik niet merken dat jullie onder de Friese brug gaan slapen, want dan zijn jullie echt vlakbij een heerlijke warme hap, schone kleren en een droge slaapplek, hihi!!
    Welcome back en geniet van het prachtige weer, de (klein)kinderen en alle vrienden en bekenden die jullie weer gaan ontmoeten!!
    Veel plezier en tot kijk, Har en Ank.

• 27 April 2010 - 18:12

Ton En Willy:

Fijn dat jullie weer veilig en wel zijn aangeland in Nederland. We praten binnenkort hopelijk weer bij met een burenetentje.
    Groetjes Ton en Willy

• 27 April 2010 - 19:43

Gert Snoei:

As of geen as, goed om te horen. Als ik bij het zwerven eens kan assisteren hoor ik dat graag. Ik ben juist weer bijna vertrokken, KNNV kamp in de meivakantie.
    Groeten en tot?

• 27 April 2010 - 21:26

Co En Corrie:

welkom thuis en we hopen gauw met jullie een afspraak te kunnen maken, bellen jullie van de week, liefs uit Enkhuizen.

• 27 April 2010 - 22:26

Jozef En Els:

"achter de wolk schijnt de zon" Ook in Zundert is er eventueel nog een slaapkamer vrij! Vele groetjes van familie Bullens xxx

• 28 April 2010 - 10:32

Giny En Hans:

Welkom terug en we zijn weer reuze benieuwd naar jullie verhalen.

lieve groet Hans en Giny

• 29 April 2010 - 17:32

Ans Koster:

Hi, goh weer in Nl. Dat is weer ff wennen... Het lijkt me heel leuk om jullie weer te zien! Hebben jullie zin om langs te komen in Avenhorn? Of misschien een combi met Kees&Jose? Ben benieuwd naar alle avonturen. Hier is ook veel gebeurd... Cu soon?

• 17 Mei 2010 - 07:21

Hil:

hai die ho jullie 2,
    Qua weer was het vast wel even wennen hier in het Nederlandse, fijn om te lezen dat jullie gezond en wel zijn aangekomen en heerlijk hebben genoten met de (klein)-kinderen. Ik verheug me al op binnenkort aan de wandel voor Voetprints. Tot gauw.

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Happy

21 Februari 2010

Vrije tijd!
Elly en Mart

Hallo allemaal, Welkom op ons nieuwe dagboek. Hierop kun je onze belevenissen van 29 november tot 19 april in Nepal volgen. Steekwoorden zijn Kathmandu, Gehandicapte kinderen, Management ondersteuning, besneeuwde bergtoppen, Nepalese vrienden en nog veel meer. Om onze belevenissen te kunnen volgen moet je je weer aanmelden. De aanmelding is strikt persoonlijk en kan alleen door ons gezien worden. We vinden het erg leuk als je op een nieuwsbrief reageert, al is het maar met een paar woorden. Groetjes van Elly en Mart

Actief sinds 12 Okt. 2009