NEPAL 2017 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Elly en Mart Berg - WaarBenJij.nu NEPAL 2017 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Elly en Mart Berg - WaarBenJij.nu

NEPAL 2017

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Elly en Mart

23 September 2017 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal,
Even een korte up-date vanuit Nepal. Ja daar zijn we voor een maand weer neergestreken. Afgelopen woensdag aangekomen na een enigszins spannende reis. We hadden nl geen zitplaatsen voor het 2de deel van de reis. Bij aankomst op het transfer vliegveld bleek het vliegtuig naar Kathmandu overboekt.
Gelukkig kwam het helemaal goed, toen we business class stoelen kregen. Een heerlijke luxe voor het lange stuk van de nacht, waardoor ik i.i.g. goed geslapen heb.
Een warm weerzien met Gyani, James, Bishal en Aleena van Om’s Guesthouse vlakbij Bangalamukho Tempel. Gyani had de Nepalese thee klaarstaan en ‚s avonds werden we uitgenodigd voor de Dal/Bhat. Linzensaus met rijst.
Dezelfde dag nog spraken we Rashmi, van de Sathya Uddhyan School om de training voor de leerkrachten en de kinderen vast te leggen.
Gelijk de volgende ochtend was er een welkomstbijeenkomst op de school, waarbij de kinderen zongen, dansten en een toneelstukje speelden. Zij werden ‚s middags door hun ouders opgehaald voor Dasain vakantie. Dasain is het grootste Hindu Festival van het jaar.
De leerkrachten krijgen hun training in 3 dagen voordat zij volgende week ook met vakantie gaan en de training voor de kinderen begint op 7 oktober.
De voorbereidingen zijn klaar. Direct na de training voor leerkrachten gaan Mart en ik een week naar Pokhara, ook een beetje vakantie vieren.
Wordt vervolgd
Liefs van Elly en Mart

• 23 September 2017 - 18:45

Corrie En Co:

geniet lekker samen en veel plezier in Pokhara!!

• 23 September 2017 - 19:27

Jose:

Wat leuk. Nou succes met de training en geniet daarna lekker van je vakantie.

• 23 September 2017 - 22:59

Els**:

Vele groetjes, liefs Els**. xxx

• 24 September 2017 - 11:15

Bep En Hans:

Gaat goed, zo te lezen. Veel succes en geniet er van.
    Veel liefs van ons

• 25 September 2017 - 11:21

Ankie:

Business and pleasure dit keer combineren. Dat doen jullie goed! Leuke foto's van de school!
    Succes en veel plezier! xx

• 26 September 2017 - 13:54

Giny:

Lekker samen genieten...leuk om lezen en mooie fotos
    XX

• 10 Oktober 2017 - 11:07

Janny En Nick Erkamp.:

Jullie zijn ook niet te stoppen hè. Jullie doen het in ieder geval wel goed.... werk en ontspanning combineren. Een maand is ook zo voorbij. Mijn jongste dochter was voor haar werk een maand in Londen. Was zo voorbij. Nog even en je kunt weer aan het werk in je vakantiehuisje. Staat er goed bij. Ja ja we houden het wel in de gaten. Tot spoedig ziens. Liefs Janny en nick.

Elly en Mart

Hallo allemaal, Welkom op ons nieuwe dagboek. Hierop kun je onze belevenissen van 29 november tot 19 april in Nepal volgen. Steekwoorden zijn Kathmandu, Gehandicapte kinderen, Management ondersteuning, besneeuwde bergtoppen, Nepalese vrienden en nog veel meer. Om onze belevenissen te kunnen volgen moet je je weer aanmelden. De aanmelding is strikt persoonlijk en kan alleen door ons gezien worden. We vinden het erg leuk als je op een nieuwsbrief reageert, al is het maar met een paar woorden. Groetjes van Elly en Mart

Actief sinds 12 Okt. 2009