De Beste Wensen - Reisverslag uit Bergen, Nederland van Elly en Mart Berg - WaarBenJij.nu De Beste Wensen - Reisverslag uit Bergen, Nederland van Elly en Mart Berg - WaarBenJij.nu

De Beste Wensen

Door: Elly en Mart

Blijf op de hoogte en volg Elly en Mart

15 December 2010 | Nederland, Bergen

Beste allemaal,
Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze wel eens.
In dit geval zitten we nog steeds in de wacht, maar kunnen we Kerst en Oud en Nieuw wel in Nederland vieren.
Fijne Feestdagen en
Een heel bijzonder 2011 gewenst
Elly en Mart

• 15 December 2010 - 13:02

Jozef En Els.:

Ook van ons hele gezellige feestdagen en de allerbeste wensen voor een gezond 2011.
    Vele groetjes van Pleun, Sofie, Kees en Anneloes, Jozef en Els.
    (Van Dibbes een pootje.)

• 15 December 2010 - 14:08

Wil:

Jullie ook fijne feestdagen. Ik zit ook nog steeds hier. Mel is inmiddels weer afgereisd naar de VS. Saai zonder hem, maar weel heel lekker dat ik het nu weer eens een keer met de kinderen, de kleinkinderen en de vriendenschaar kan vieren.

Heel veel plezier jullie met jullie nageslacht.

• 15 December 2010 - 16:16

Ankie:

En jullie natuurlijk ook heel gezellige dagen gewenst en een prachtig 2011!!
    Maar eerst nog even gezellig samen snavelen in gasterij de Friese Poort!!!
    Tot woensdag a.s.
    Groetjes van Har en Ank.

• 15 December 2010 - 20:46

Willy En Ton:

Jullie ook de beste wensen en dat jullie in 2011 toch redelijk snel in Thailand mogen belanden, we zullen voor jullie duimen. Oud en nieuw vieren in bergen is ook nog niet zo slecht. Daar kun je mooie winterfoto's maken. Ton is nog druk aan het klussen en ik ben bezig een fotoalbum te maken. Is ook een heel werk.
    groetjes Ton en Willy

• 16 December 2010 - 13:43

Henriëtte En Jeen:

Het komt er toch nog even van.Kerst 2010 en Oud en Nieuw voor 2011 in Ned. Geniet, en weg komen jullie, hoor! We leven mee en wensen jullie genoegelijke feeestdagen met elkaar en alle kids. Voor 2011 een fantastische start. Tot ziens, liefs van ons.

• 16 December 2010 - 16:54

Ria Schmitz:

Jeetje wat jammer voor jullie.
    Toch heel fijne feestdagen en een gelukkig en goed 2011. Jullie zullen wel staan te popelen, denk ik.
    groetjes Ria

Verslag uit: Nederland, Bergen

Elly en Mart

Hallo allemaal, Welkom op ons nieuwe dagboek. Hierop kun je onze belevenissen van 29 november tot 19 april in Nepal volgen. Steekwoorden zijn Kathmandu, Gehandicapte kinderen, Management ondersteuning, besneeuwde bergtoppen, Nepalese vrienden en nog veel meer. Om onze belevenissen te kunnen volgen moet je je weer aanmelden. De aanmelding is strikt persoonlijk en kan alleen door ons gezien worden. We vinden het erg leuk als je op een nieuwsbrief reageert, al is het maar met een paar woorden. Groetjes van Elly en Mart

Actief sinds 12 Okt. 2009